پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سیستم موشکی "" Barak-8 "" ،، اسرائیل ،، هند
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 111
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون




ژاپن 17 فروند هواپیمای عمود پرواز می خرد
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 66
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون
ژاپن قصد دارد تا از آمریکا تیلت-روتور خریداری کند.
به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، وزارت خارجه آمریکا مجوز صادرات 17 فروند تیلت-روتور مدل آسپری ساخت دو شرکت بل و بوئینگ به ژاپن را صادر کرد. این وسیله پرنده به نوعی ترکیبی از بالگرد و هواپیما است.

ژاپن 17 فروند تیلت-روتور می خرد+عکس

این قرارداد به غیر از 17 فروند ورد نظر شامل حجم گسترده ای از قطعات یدکی ، پشتیبانی لجستیکی و آموزشی بوده و در حدود 3 میلیارد دلار ارزش دارد. این پرنده ها از گونه V-22B Block C بوده و در نیروی زمینی ژاپن به خدمت خواهند پرداخت.
 

 




تحویل هواپیمای C-130 به افغانستان
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 68
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون

 

چهارمین فروند از هواپیماهای سی 130 ارتش افغانستان در کابل فرود آمد. نیروی هوایی افغانستان قرار بود 4 فروند از این هواپیما را تحویل بگیرد که هم اکنون این امر محقق شده است. این هواپیماهای ترابری تاکتیکی تحویل شده از مدل C-130H هستند.
عکس/ تحویل هواپیمای C-130 به افغانستان

عکس/ تحویل هواپیمای C-130 به افغانستان



ارتش آمریکا رباتیک می شود
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 79
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون




تثبیت کننده دست روباتیک

محققان ارتش آمریکا مشغول کار بر روی پروژه‌ای به اسم MAXFAS هستند که با پوششی شبیه یک استخوان‌بندی خارجی بر روی دست و یک بازوی روباتیک، لرزش‌های ناخواسته را گرفته و مهارت‌های تیراندازی سربازان را با سرعت بسیار بیشتری ارتقاء می‌دهد. 

سربازان پیاده‌نظام معمولاً برای بهبود دقت تیراندازیشان تمرین‌های زیادی انجام می‌دهند؛ اما رسیدن به توانایی تیراندازی حرفه‌ای، زمان بسیار زیادی را می‌طلبد. با این وجود، محققان ارتش آمریکا به یک راهکار میانبر روباتیک دست پیدا کرده که می‌تواند به ارتقای مهارت‌های تیراندازی بیانجامد. این محققان مشغول کار بر روی پروژه ای به اسم MAXFAS هستند؛ پروژه‌ای که در آن یک پوشش خارجی (شبیه یک استخوان‌بندی خارجی) برای دست به کمک یک بازوی روباتیک لرزش‌های ناخواسته‌ی دست شما را در هنگام شلیک از بین می‌برد. برای اینکه بهتر بتوانید عملکرد آن را درک کنید می‌توانید آن را با یک تثبیت کننده‌ی دوربین مقایسه کنید. جنس فیبر کربنی این پوشش آنقدر سبک است که دست شما را به پایین نمی‌کشد و در عین حال آنقدر هوشمند هم است که بتواند فرق بین تکان‌های هدفمند (مانند نشانه گیری) و لرزش‌های دست را متوجه شود.
این مدل فعلاً به صورت ثابت است و بنابر این فقط می‌تواند در کوتاه مدت برای آموزش مهارت‌های تیراندازی به تازه سربازان و علاقه‌مندان استفاده شود. در آزمایشات اولیه، سازندگان مشاهده کردند که افرادی که از MAXFAS استفاده کرده بودند، شلیک‌های بهتری داشتند؛ حتی پس از آنکه از آن دیگر استفاده نکردند. در نهایت می‌توان شاهد نسخه‌ی موبایل (متحرک) این دستاورد باشیم که می‌تواند به نیروهای نظامی در جنگ‌ها، کمک شایانی کند. در آینده می‌توانیم شاهد ارتش‌هایی باشیم که سربازانش دیگر از شلیک کردن خسته نمی‌شوند. چیزی شبیه به بازی‌های Call of Duty: Advanced Warfare یا Black Ops 3!




بازدید : 303
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون

ثبت نام طرح محسنین حمایت از کودکان بی سرپرست (برنامه ماه عسل)

موشک ایران,جنگنده ایرانی

 

ثبت نام طرح محسنین حمایت از کودکان بی سرپرست( برنامه ماه عسل)  

 

آدرس سایت محسنین که توسط گروه برنامه ماه عسل و احسان علیخانی برای حمایت از 270 هزار کودک بی سرپرست آماده شده است شما می توانید به این ادرس مراجعه نمایید و در این امر خداپسندانه و انسان دوستانه شرکت کنید . مجری برنامه ماه عسل اعلام کرد که تاکنون چهره های سرشناسی از هنرمندان ، ورزشکاران و  ... همانند محمدرضا گلزار ، بهنوش بختیاری ، علی کریمی برای شرکت در این کار خیر اعلام امادگی کرده اند 

 

 

www.mohsenin.ir

ثبت نام 

 

لطفا اگر سوالی دارید قسمت نظرات همین مطلب را چک کنید اگر جواب شما نبود پیام بزارید 

 نامه به حامی من

نامه به حامی من


:: برچسب‌ها: سایت محسنین , نیکوکاری محسنین , خیریه احسان علیخانی , احسان علیخانی محسنین , mohsenin , ir , mohsenin , ثبت نام در محسنین احسان علی خانی , ثبت نام محسنین , محسنین ماه عسل , سایت طرح محسنین ماه عسل : www , mohsenin , ir , ثبت نام طرح محسنین حمایت از کودکان بی سرپرست برنامه ماه عسل , www , mohsenin , com , طرح محسنین محمدرضا گلزار , طرح محسنین علی کریمی , طرح محسنین فرهاد مجیدی , طرح محسنین بهنوش بختیاری , انصراف از طرح محسنین , چطور از طرح محسنین انصراف بدم , اطلاع رسانی طرح محسنین , مشاوره طرح محسنین , ,



آمریکا 4 فروند جنگنده اف 16 به عراق تحویل داد!
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 146
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون



در خواست روسیه برای جنگ با داعش
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 87
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون

سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه و شخص ولادیمیر پوتین امروز بر لزوم همکاری بین‌المللی برای جنگ با داعش تاکید کرد.

در حالی که اقدامات تروریستها در کشورهای مختلف به ویژه عراق و سوریه ادامه دارد، یک مقام ارشد روس خواستار همکاری بین‌المللی در راستای مقابله با تروریستهای داعش شد.

به گزارش رویترز، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه و شخص ولادیمیر پوتین امروز به خبرنگاران گفت: «این موضوع را همه می‌دانند که روسیه در بالاترین سطوح در حال ابراز نگرانی درباره نفوذ در حال افزایش داعش و افزایش سرزمینهای تحت کنترل آن در عراق و سوریه، بوده است».

«دیمیتری پسکوف» همچنین با تاکید بر لزوم همکاری بین‌المللی برای مقابله با داعش گفت: «ما این نگرانی را داشتیم و ما می‌خواهیم همه را به همکاری در این زمینه فرابخوانیم».