پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 162
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون
موشک ایران,جنگنده ایرانی

در صورت نفوذ «حوثی‌ها» به مرزهای عربستان، ارتش پاکستان از «ریاض» دفاع خواهد کرد

 

به گزارش میلیتاری نیوز «ممنون حسین» رئیس جمهور پاکستان اعلام کرد در صورتی که به مرزهای عربستان تجاوزی صورت گیرد ارتش این کشور آماده دفاع از ریاض است.

حسین در گفت‌وگو با روزنامه «اردو نیوز» درباره موضع پاکستان در قبال تجاوز عربستان علیه یمن گفت: پاکستان از روز نخست [تجاوز به یمن] تحرکات خود را آغاز کرد و نخست وزیر (نواز شریف) چندین دیدار با سران عربستان داشت. همچنین نشست‌هایی با رئیس جمهور ترکیه برگزار شد».

وی همچنین تأکید کرد: «ما از نزدیک مراقب اوضاع هستیم و هیچ گونه تجاوزی به مرزهای عربستان را نمی‌پذیریم. ما دائما با برادران عربستانی خود در تماس هستیم. اگر حوثی‌ها تلاش کنند که به مرزهای عربستان نفوذ کنند ارتش پاکستان آماده است تا نخستین کسی باشد که در برابر آنها می‌ایستد»

در ابتدای بمباران هوایی یمن توسط سعودی‌ها، نام پاکستان نیز جزء کشورهای مشارکت کننده‌ در رسانه‌ها ذکر شده بود که با واکنش سفیر اسلام آباد در یمن همراه شد.

«خواجه آصف» وزیر دفاع پاکستان نیز شدیدا هرگونه مشارکت این کشور در حمله به یمن را تکذیب کرده و گفته بود که این کشور هیچ قولی برای مشارکت در این عملیات نداده‌ است.

با این وجود مقامات اسلام آباد تاکنون چندین بار گفته‌اند که امنیت عربستان خط قرمز آن‌هاست و در صورت حمله به خاک عربستان واکنش نشان خواهیم داد.

 




بازدید : 178
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون
موشک ایران,جنگنده ایرانی

افشای خبر کشته شدن فرمانده نیروی هوایی عربستان و 20 نظامی اسرائیلی

 

 

 به گزارش میلیتاری نیوز یکی از منابع خبری آمریکا فاش کرد: علاوه بر فرمانده نیروی هوایی عربستان، ۲۰ افسر اسرائیلی و ۶۰ نظامی سعودی دو هفته پیش دراصابت موشک اسکاد ارتش یمن به پایگاه هوایی مرزی عربستان کشته شدند. 

 

این حمله دو هفته پیش انجام شد. نشریه خبری وترنز اعلام کرد: افسران اسرائیلی برای کمک به ارتش سعودی در پایگاه هوایی خالد بن عبدالعزیز مستقر بودند.

ارتش یمن اوایل هفته جاری به وسیله یک موشک اسکاد، پایگاه هوایی «امیر خالد» در خمیس مشیط را هدف قرار داد. این پایگاه در شهر «خمیس مشیط» در جنوب عربستان سعودی قرار دارد.

خبرهای رسیده حاکی از آن است که این موشک ها دقیقا به هدف مورد نظر اصابت کردند، این در حالی است که برخی منابع خبری عربستان گزارش دادند که این موشک ها قبل از اصابت، توسط سامانه دفاع هوایی عربستان هدف قرار گرفتند و قبل از رسیدن به هدف مورد نظر منهدم شده اند.

وزارت دفاع عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که «محمد بن احمد الشعلان» فرمانده نیروهای هوایی این کشور به دلیل ایست قلبی درگذشت




بازدید : 160
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون
موشک ایران,جنگنده ایرانی

خیانت جدید آل سعود به مردم یمن با ارسال خون های آلوده به ویروس ایدز 

 

به گزارش میلیتاری نیوز به نقل از مصاف، مسئولان بهداشتی یمنی اعلام کردند که ده‌ها نفر مردم این کشور به ویروس ایدز و دیگر ویروس‌های مرگبار مبتلا شده اند.

دکتر حسن کریم، پزشک یمنی، بیان کرد: حکومت سعودی داروها و خون های آلوده به ویروس ایدز و دیگر ویروس‌های مرگبار به یمن فرستاده است.

وی افزود: گروهی متشکل  از پزشکان یمنی این داروها را شناسایی کردند که همگی ازسوی عربستان با نام هدایا و کمک های «ملک سلمان» شاه سعودی برای ملت یمن به این کشور روانه شده است .


این پزشک ادامه داد: سازمان جهانی بهداشت نیز تایید کرده که این داروهای آلوده به ویروس های مرگبار از عربستان آمده و از جمله کمک های به اصطلاح انسان دوستانه ملک سلمان بوده است.

 

از این خبر این مفهوم استنباط می شود که عربستان برای نسل های آینده مردم یمن نیز برنامه های شومی در سر دارد.




بازدید : 167
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون
موشک ایران,جنگنده ایرانی

 

برنامه ریزی برای حمله چندلایه علیه تاسیسات هسته‌ای ایران

 

 

به گزارش میلیتاری نیوز روزنامه آمریکایی «سی‌یتل تایمز» در مطلبی نوشت: همزمان با ادامه گفت‌وگوهای دیپلماتیک‌ برای مهار برنامه هسته‌ای ایران، ارتش آمریکا نیز سرگرم آزمایش بمب‌های بسیار قدرتمند خود برای نابود کردن مستحکم‌ترین‌های تاسیسات هسته‌ای ایران از جمله تاسیسات زیر زمینی این کشور است.

بر اساس این گزارش، بمب‌های سنگر شکن ساخت کارخانه بوئینگ بعد از بمب‌های اتمی قوی‌ترین جنگ افزار آمریکا هستند و با داشتن 5 تن وزن از دیگر بمب‌های آمریکا سنگین‌تر می‌باشند.

این روزنامه در ادامه نوشت که در یک بازه زمانی 10 ساله برای بهبود وضعیت این بمب‌ها، سر انجام در سال جاری بمب‌های سنگر شکن به طور موفقیت آمیزی در عمیق‌ترین اهداف زیر زمینی در منطقه تست موشکی موسوم به «وایت استند میسیل رنج»  واقع در نیو مکزیکو امتحان شدند.این تست ها همچنین همراه با ارتقا سامانه هدایت شونده و الکترونیکی برای جلوگیری از امواج پارازیت‌های دشمن بود.

 بمب‌های سنگر شکن امریکا

به گزارش این رسانه آمریکایی،حمله نظامی علیه تاسیسات هسته ای ایران همچنین موجب ناآرامی‌های گسترده‌ای در خاورمیانه می‌شود .و البته ایران نیز دست و پا بسته نیست و دارای صد‌ها موشک برد متوسط است که قادر به ضربه زنی به پایگاه های نظامی و کشتی های جنگی امریکا , اسرائیل،اردن و دیگر متحدان آمریکادر سطح منطقه است.

 




هک شدن سامانه موشکی پیشرفته پاتریوت آمریکا
نوشته شده در سه شنبه 13 مرداد 1394
بازدید : 197
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون

v

موشک ایران,جنگنده ایرانی

 

هک شدن سامانه مـوشکی پیشرفته پاتریوت آمریکا

 

 

میلیتاری نیوز : به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی اشپیگل آلمان، بخشی از مرز ترکیه که سامانه دفاع موشکی پیشرفته آمریکایی در آن قرار دارد تحت پیمان ناتو است. اشپیگل به جزئیات این حمله اشاره نکرده، اما در خبر خود آورده است که هکرها توانسته‌اند به بخش مدیریت و فرماندهی این سامانه موشکی دسترسی پیدا کنند. کارشناسان معتقد هستند که چنین هکی می‌تواند به ردیابی اشتباه و یا حتی شلیک خطای از جانب این سامانه موشکی منجر شود.

در همین رابطه یکی از مقامات وزارت دفاع آلمان چنین ادعایی را رد کرده و گفته است که چنین عملیاتی غیرممکن است و شواهدی جهت اثبات این چنین ادعایی وجود ندارد.

آلمان به‌تازگی اعلام کرده است که تعویض این سامانه موشکی قدیمی با سامانه جدیدی که توسط ایتالیا و آمریکا طراحی شده است، میلیون‌ها یورو هزینه در بر خواهد داشت و عملیات تعویض تا سال 2025 زمان نیاز دارد.

یکی از کارشناسان امنیت سایبری در این باره می‌گوید:«حمله به چنین سامانه‌ای دور از ذهن نیست و به عقیده من تنها هکرهای دولتی توان انجام چنین حملاتی را دارند.»

 کارشناسان آلمانی کشورهایی نظیر روسیه، چین، آمریکا، انگلستان، رژیم صهیونیستی و جمهوری اسلامی ایران را از جمله کشورهایی اعلام کرده‌اند که توانایی انجام چنین حملاتی را دارند.البته با تمام گمانه زنه ها هنوز هیچ گروه و یا کشوری مسئولیت این حمله سایبری را بر عهده نگرفته است همچنین این کارشناسان در ادامه اعلام کرده‌اند که این سامانه دارای نقطه ضعف‌ها و حفره های امنیتی است که نیاز دارد به روزرسانی شود.

 

همچنین این نکته نیز قابل ذکر است در زمانی که این سامانه دفاع موشکی در ترکیه مستقر شد گمانه زنی در مورد هدف آمریکا و ناتو از این اقدام به وجود آمد البته هنوز جواب مطمئنی برای این سوال نیست ایران و روسیه فکر میکنند پاتریوت برای سوریه نیست، بلکه برای چیز دیگری است. این موشک ها محافظی برای واکنش ایران به حمله احتمالی علیه اش هستند. آمریکا و اسرائیل به ایران حمله خواهند کرد و در مقابل ایران، اسرائیل و غرب را هدف قرار خواهد داد. به طور طبیعی، رادار ما که در کورِچیک مستقر است از اهداف موردنظر ایران خواهد بود. پاتریوت به منظور جلوگیری از موشک های ایران بکار می رود. روسیه و ایران باور دارند این دلیل استقرار پاتریوت می باشد و همین دلیل مخالفت های آنان است.

 



انهدام یک کشتی جنگی مصری توسط ارتش یمن
نوشته شده در سه شنبه 13 مرداد 1394
بازدید : 156
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون

v

موشک ایران,جنگنده ایرانی

 

انهدام یک کشتی جنگی مصری توسط ارتش یمن 

 

 

میلیتاری نیوز : پایگاه خبری یمنی لحج نیوز به نقل از یک منبع آگاه نظامی در ارتش یمن گفت: هفت نفر از نیروهای ویژه گارد ریاست جمهوری یمن موفق شدند با پشت سر گذاشتن موانع دفاعی و نفوذ به داخل نیروهای دشمن، یک فروند کشتی جنگی مصری را در بندر ضباء عربستان هدف قرار داده و آن را با سرنشیاننش غرق کنند.


این منبع افزود:عربستان هم طبق روال معمول گذشته از این خبر اظهار بی اطلاعی کرد و گفت نمی دانیم چه کسی به این کشتی حمله و موشک از کجا به سمت کشتی جنگی شلیک شده است ! 



این منبع خاطر نشان کرد که این کشتی جنگی مصری در گلوله باران صنعا شرکت داشته و نیروهای یـمنی موفق شدند آن را منفجر کرده و این کشتی به همراه تمام خدمه و سرنشینانش غرق شده است .




بازدید : 174
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون

v

موشک ایران,جنگنده ایرانی

عربستان هواداران خود را به اشتباه در یمن بمباران کرد 

 

 

 

به گزارش میلیتاری نیوز جنگنده هاي سعودي روز سه شنبه گروهي از عناصر مسلح حزب اخواني الاصلاح و القاعده در منطقه المهاشمه در نزديك بحش اليتمه در استان جوف را بمباران كردند.

 

این گروه متشکل از اعضای القاعده و دیگر گروه های تروریستی در منطقه هستند که همراه با حامیان رئیس جمهور مخلوع یمن مشغول به جنگ با ارتش یمن و کمیته های مردمی یمن بودند 

 

اين منابع گفتند که در اين حمله نزديك به 40 نفر از شبکه نظامیان تحت حمایت عربستان و آمریکا كشته و زخمي شدند. دستكم 20 نفر از آنها كشته و مابقي به شدت زخمي شدند