ناگفته‌های فرمانده پایگاه‌یکم هوانیروز از عملیات‌مرصاد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 86
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون
فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه با اشاره به نقش مهم نیروهای هوانیروز در عملیات مرصاد، گفت: هوانیروز در این عملیات بیش از 300 ساعت پرواز انجام داد.

به گزارش مشرق، امیر یوسف قربانی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه کرمانشاه با تبریک فرارسیدن سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، اظهار کرد: عملیات مرصاد توسط منافقان متحد شده با رژیم بعثی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: منافقان از صدر اسلام همواره سعی داشتند با ضربه زدن به کشورهای اسلامی بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند و در زمان پیروزی انقلاب نیز گروهک‌های منافق ندای مجاهدان خلق را سر می‌دادند.

وی با بیان اینکه منافقان با همکاری صدام پس از قطع‌نامه 598 حملات تازه‌ای را با استفاده از سلاح‌های تجهیزاتی جدید علیه ایران آغاز کردند، افزود: دشمن با این تفکر که رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی خسته شده‌اند وارد جنگ مجدد با ایران شد.

*نقش بی‌بدیل مردم کرمانشاه در عملیات مرصاد

این مسئول خاطرنشان کرد: هوانیروز در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه و پشتیبانی ملت غیور و شهید پرور کرمانشاه توانست در منطقه مرصاد دشمن را زمین‌گیر کند و نقش مردم کرمانشاه در این عملیات بی‌بدیل بود.

به گفته قربانی، منافقان در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز توطئه‌های فراوانی با همکاری رژیم بعثی علیه ایران طراحی کرده بودند که از جمله آن می‌توان به انفجار در چاه‌های نفت ایران و اقدامات تروریستی اشاره کرد.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه بیان داشت: منافقان از سمت غرب کشور در اواخر تیرماه سال 67 وارد استان شدند و در تاریخ سوم مردادماه همان سال نیز با پیشروی در منطقه چهارزبر اسلام‌آباد غرب توسط نیروهای مسلح نظام به هلاکت رسیدند.

وی تصریح کرد: منافقان با حمله به مردم بی‌گناه بیمارستان شهرستان اسلام‌آباد غرب را به خاک و خون کشیدند که در این میان شهید صیاد شیرازی با طراحی یک عملیات دقیق و برنامه منسجم نیروهای هوانیروز را به منطقه هدایت کرد.

*اسارت یک‌هزار منافق در عملیات مرصاد

این مسئول با اشاره به نابود شدن 5 هزار منافق در عملیات مرصاد، ادامه داد: در این عملیات یک‌هزار نفر منافق دیگر اسیر و تعدادی نیز متواری شدند.

قربانی با بیان اینکه هوانیروز در عملیات مرصاد بیش از 300 ساعت پرواز انجام داد، گفت: خلبان صفر پای‌خان که چندی پیش در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس به لقاء‌الله پیوست در این عملیات به‌تنهایی با 55 ساعت بیشترین پرواز عملیاتی را انجام داد.

نجام 56 عملیات آفندی توسط هوانیروز کرمانشاه در عملیات مرصاد

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه به انجام 56 عملیات آفندی و پدافندی توسط این پایگاه در عملیات مرصاد، گفت: در حال حاضر این پایگاه یکی از قدرتمندترین پایگاه‌ها در سطح خاورمیانه است.

به گفته وی، کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی حیاط خلوت رژیم بعثی به‌شمار می‌رفت و این استان در طول مدت جنگ بیش از هزار بار بمباران شد و آخرین عملیات نیز در این استان صورت گرفت.

*امنیت کامل در مرزهای ایران برقرار است

این مسئول با بیان اینکه امنیت کامل در مرزهای جمهوری اسلامی ایران برقرار است، افزود: آن زمان که گروه‌های تکفیری داعش در مرزه خانقین قصد نفوذ به کشور را داشتند با مشاهده توان بسیار بالای رزمی و دفاعی ایران اسلامی از پیش‌روی خود صرف‌نظر کردند.

قربانی یادآور شد: امروز گروه‌های دست‌نشانده غرب و استکبار جهانی با حرکت‌های خزنده خود سعی دارند در بین مسلمانان وحشت ایجاد کرده و چهره اسلام را برای سراسر جهان وحشتناک و خشن جلوه دهند و با این کار اتحاد مسلمانان را از بین ببرند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه با اشاره به اینکه امنیت حاکم در کشور ایران اسلامی با درایت‌های مقام معظم رهبری ممکن شده است، گفت: در حال حاضر تمام کشورهای هم‌جوار ایران از داخل و خارج با ناامنی رو به رو بوده و ایران اسلامی سراسر امنیت و آسایش است.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: