رادار جدید ایرانی در طبس نصب می شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رادار جدید ایرانی در طبس نصب می شود
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 86
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی از نصب رادار راهبردی هزار کیلومتری در روز دهم شهریور در منطقه طبس خبر داد.
به گزارش مشرق، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در حاشیه مراسم صبحگاه این قرارگاه، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روز دهم شهریور ماه در نقطه‌ای از کشور که استکبار جهانی اسیر شن‌های این کشور شد (طبس) رادار راهبردی که اکنون در حال نصب آن هستیم عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: این رادار هزار کیلومتر برد هوایی دارد و برای رهگیری اهداف پرنده بالستیک و هواپیماهای پهن پیکر به کار گرفته خواهد شد.

اسماعیلی همچنین تاکید کرد: مرکز کنترل و فرماندهی پیشرفته پیامبر اعظم که به دست وزارت دفاع و با همکاری قرارگاه پدافند هوایی ساخته شده است در حالت عملیاتی قرار گرفته است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: پدافند هوایی 24 ساعته تهدیدات را رصد می‌کند و دست به ماشه است و ‌آسمان را برای دشمنان قبل از رسیدن به مرز‌هایمان جهنم خواهد کرد.

وی همچنین در خصوص گروهک تروریستی داعش گفت: آن‌ها عددی نیستند که جمهوری اسلامی به آن‌ها فکر کند و مردم غیور سوریه و عراق که با آن‌ها در حال مبارزه هستند پیروز خواهند شد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: