معرفی مسلسل سبک oa 10 dmr ساخت المان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معرفی مسلسل سبک oa 10 dmr ساخت المان
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 480
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون
موشک ایران,جنگنده ایرانی

 

معرفی مسلسل سبک  ОА 10 DMR ساخت آلمان

مسلسل یا تیربار سبک و قدرتمند  ОА 10 DMR توسط دانشمندان کارخانه اسلحه سازی Oberland Defence در کشور آلمان طراحی ,ساخته و تست شده است این مسلسل خودکار از فشنگ کالیبر 308 وینچستر استفاده میکند اسلحه بسیار مدرن و خوش دست و در عین حال زیبا و پرکاربرد است و دقت زیادی در نشانه روی و اصابت به اهداف مورد نظر را دارد.

ویژگی های کلیدی، و اسلحه AO-10 DMR:

کالیبر: 7،62 × 51 / .308 

طول کلی: 1،020 میلی متر

طول کلی لب به لب 940 میلی متر

طول لوله: 457 میلی متر / 18 اینچ

وزن بدون لوازم جانبی: 4.3 کیلوگرم

ظرفیت خشاب: 20 دور

مواد: F53 آلومینیوم، فولاد ضد زنگ

تیربار ОА 10 DMR با دوربین قوی و مادون قرمز(دید در شب) قابلیت بالایی در هدف گیری به تک تیرانداز می دهد. مسلسل ОА 10 DMR با قدرت غیر مستقیم گاز باروت مسلح آماده می شود و امکان شلیک بدون توقف آنی چند گلوله به یک هدف را دارا می باشد و زمان و نیروی تکتیرانداز برای کشیدن گلنگدن و تعویض فشنگ در جان لوله اسلحه هدر نمی دهد.

 مسلسل قوی ОА 10 DMR

این مسلسل یا تیربار با فشار غیر مستقیم گاز  باروت مسلح و آماده ی شلیک می گردد در ضمن فاقد پیستون حرکت برگشتی مجددگلنگدن عین سایر مسلسل های هم رده ی خود می باشد.

در کل میتوان گفت مسلسل ОА 10 DMR قدرت,سرعت و دقت کافی بالایی دارد.

قیمت این مسلسل چیزی حدود 32000 دلار در بازار می باشد.

 

 تیربار گرینف,تيربار گرينف,سلاح تیربار گرینف,تاریخچه تیربار گرینف,اسلحه تیربار گرینف,تیربار گرینوف,تيربار گرینف,عکس تیربار گرینوف,مشخصات تیربار گرینوف,اسلحه تیربار گرینوف,قطعات تیربار گرینوف,درباره تیربار گرینوف,تیربار دوشکا,تيربار دوشكا,مشخصات تیربار دوشکا,سلاح تیربار دوشکا,عکس تیربار دوشکا,مختصات تیربار دوشکا,تیربار سنگین دوشکا,تیربار اخگر,مشخصات تیربار اخگر,تیربار نیمه سنگین اخگر,تیربار شش لول اخگر,تیربار pk,تیربار pkt,مشخصات تیربار pk,سلاح تیربار pk,اسلحه تیربار pk,مشخصات سلاح تیربار pk,تیربار pkm,تیربار ام ژ3,تیربار دروازه بان,تیربار محرم,تیربار ماکسیم






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: