رونمایی های وزارت دفاع در اولین روز هفته دولت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رونمایی های وزارت دفاع در اولین روز هفته دولت
نوشته شده در چهار شنبه 14 مرداد 1394
بازدید : 166
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون

همزمان با اولین روز از هفته دولت حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان از 4 دستاورد جدید نیروهای مسلح در حوزه‌های موشکی و پهپادی رونمایی و از نمایشگاه «خودباوری و مدیریت جهادی» وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بازدید کرد.
این دستاوردها شامل 2 فروند موشک کروز و 2 فروند هواپیمای بدون سرنشین بود که مشخصات آنها به شرح زیر است.

* موشک کروز قدیر
قدیر نسل جدیدی از موشک کروز جمهوری اسلامی است که با برد 300 کیلومتر اهداف دریایی دشمن را با دقت و قدرت تخریب بالا منهدم می‌کند.
موشک قدیر همانند دیگر موشک‌های هم خانواده خود مانند نور و قادر امکان شلیک از ساحل و شناور را دارد.

مزیت عملیاتی برجسته این موشک امکان پرتاب آن از روی سامانه‌های موشکی قبلی است که انعطاف و توان عملیاتی نیروهای مسلح را افزایش می‌دهد.

* موشک کروز نصر بصیر
این موشک کروز دریایی علاوه بر قابلیت چالاکی و قدرت عملیاتی با داشتن سر جستجوگر بدون انتشار به ویژگی عملیات در سکوت و هوشمندی مجاز شده است که می‌تواند در ارتقاء توان دریایی نیروهای مسلح مؤثر باشد.

* پهپاد رهگیر کرار 4
کرار رهگیر نسل جدیدی پهپادهای جت جمهوری اسلامی است که در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است.
پهپاد کرار 4 ماموریت رهگیری هوایی پرنده‌های متجاوز را بر عهده دارد.

نیروهای مسلح با در اختیار داشتن این پهپاد قابلیت‌های عملیاتی متنوع‌تری را برای پدافند هوایی در ارتفاع بالا و دفاع از حریم هوایی کشور خواهند داشت.

* پهپاد فتوگرامتری مهاجر 4 (سامانه نقشه‌برداری هوایی)
نقشه‌برداری هوایی با پهپاد قابلیت برجسته‌ای است که توان محققان و صنعتگران سازمان‌های جغرافیایی و صنایع هوایی وزارت دفاع و با مشارکت حوزه دانشگاه به منصه ظهور رسیده است.
این پهپاد قادر است نقشه‌های هوایی را با کاربری نظامی و غیرنظامی در اختیار کاربران قرار دهد.

مهاجر 4 پهپاد پیشرفته و مطمئنی است که برای نخستین بار توانایی خود را در نقشه‌برداری هوایی در خدمت دفاع و توسعه ملی کشور قرار می‌دهد.

 




:: برچسب‌ها: رونمایی های وزارت دفاع,رونمایی وزارت دفاع,وزارت دفاع,رونمایی از پهپاد کرار4,پهپاد کرار 4,پهپاد رهگیر کرار 4,مهاجر 4,پهپاد مهاجر 4,موشک کروز نصر بصیر,رونمایی از موشک کروز نصر بصیر,رونمایی از موشک های کروز جدید,موشک های کروز جدید ایران,موشک کروز قدیر, ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: