در صورت نفوذ «حوثی‌ها» به مرزهای عربستان، پاکستان از «ریاض» دفاع خواهد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 157
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون
موشک ایران,جنگنده ایرانی

در صورت نفوذ «حوثی‌ها» به مرزهای عربستان، ارتش پاکستان از «ریاض» دفاع خواهد کرد

 

به گزارش میلیتاری نیوز «ممنون حسین» رئیس جمهور پاکستان اعلام کرد در صورتی که به مرزهای عربستان تجاوزی صورت گیرد ارتش این کشور آماده دفاع از ریاض است.

حسین در گفت‌وگو با روزنامه «اردو نیوز» درباره موضع پاکستان در قبال تجاوز عربستان علیه یمن گفت: پاکستان از روز نخست [تجاوز به یمن] تحرکات خود را آغاز کرد و نخست وزیر (نواز شریف) چندین دیدار با سران عربستان داشت. همچنین نشست‌هایی با رئیس جمهور ترکیه برگزار شد».

وی همچنین تأکید کرد: «ما از نزدیک مراقب اوضاع هستیم و هیچ گونه تجاوزی به مرزهای عربستان را نمی‌پذیریم. ما دائما با برادران عربستانی خود در تماس هستیم. اگر حوثی‌ها تلاش کنند که به مرزهای عربستان نفوذ کنند ارتش پاکستان آماده است تا نخستین کسی باشد که در برابر آنها می‌ایستد»

در ابتدای بمباران هوایی یمن توسط سعودی‌ها، نام پاکستان نیز جزء کشورهای مشارکت کننده‌ در رسانه‌ها ذکر شده بود که با واکنش سفیر اسلام آباد در یمن همراه شد.

«خواجه آصف» وزیر دفاع پاکستان نیز شدیدا هرگونه مشارکت این کشور در حمله به یمن را تکذیب کرده و گفته بود که این کشور هیچ قولی برای مشارکت در این عملیات نداده‌ است.

با این وجود مقامات اسلام آباد تاکنون چندین بار گفته‌اند که امنیت عربستان خط قرمز آن‌هاست و در صورت حمله به خاک عربستان واکنش نشان خواهیم داد.

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: