افشای خبر کشته شدن فرمانده نیروی هوایی عربستان و 20 نظامی اسرائیلی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 178
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون
موشک ایران,جنگنده ایرانی

افشای خبر کشته شدن فرمانده نیروی هوایی عربستان و 20 نظامی اسرائیلی

 

 

 به گزارش میلیتاری نیوز یکی از منابع خبری آمریکا فاش کرد: علاوه بر فرمانده نیروی هوایی عربستان، ۲۰ افسر اسرائیلی و ۶۰ نظامی سعودی دو هفته پیش دراصابت موشک اسکاد ارتش یمن به پایگاه هوایی مرزی عربستان کشته شدند. 

 

این حمله دو هفته پیش انجام شد. نشریه خبری وترنز اعلام کرد: افسران اسرائیلی برای کمک به ارتش سعودی در پایگاه هوایی خالد بن عبدالعزیز مستقر بودند.

ارتش یمن اوایل هفته جاری به وسیله یک موشک اسکاد، پایگاه هوایی «امیر خالد» در خمیس مشیط را هدف قرار داد. این پایگاه در شهر «خمیس مشیط» در جنوب عربستان سعودی قرار دارد.

خبرهای رسیده حاکی از آن است که این موشک ها دقیقا به هدف مورد نظر اصابت کردند، این در حالی است که برخی منابع خبری عربستان گزارش دادند که این موشک ها قبل از اصابت، توسط سامانه دفاع هوایی عربستان هدف قرار گرفتند و قبل از رسیدن به هدف مورد نظر منهدم شده اند.

وزارت دفاع عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که «محمد بن احمد الشعلان» فرمانده نیروهای هوایی این کشور به دلیل ایست قلبی درگذشت






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: