فرودگاه «نجران» در عربستان به دست جنبش آزادگان افتاد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 187
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون
موشک ایران,جنگنده ایرانی

 فرودگاه «نجران» در عربستان به دست جنبش آزادگان افتاد

 

 

میلیتاری نیوز : بعد از اشغال فرودگاه نجران عربستان توسط جنبش ازادگان نجران جنگنده‌های رژیم عربستان سعودی اقدام به بمباران فرودگاه نجران و مناطق اطراف آن و همچنین چندین منطقه در نجران کردند.

یکی از اعضای «جنبش آزادگان نجران» در این خصوص گفت که اوضاع اطراف فرودگاه را باید در یک جمله بمباران با سلاح‌های سنگین و درگیری بین نیروهای جنبش با نظامیان سعودی ادامه دارد.

ابو جهاد ادامه داد: حملات هوایی جنگنده‌های سعودی روی فرودگاه و دیگر مناطق ادامه دارد و ارتش عربستان تلاش می‌کند، فرودگاه به سیطره در آورد و تسلط بر فرودگاه را هدف اصلی خود می‌داند.

این عضو جنبش آزادگان نجران گفت: رژیم سعودی برای دفاع از فرودگاه و جلوگیری از سقوط آن تعداد زیادی از زنان و کودکان و اهالی نجران را به داخل آن انتقال داده بود.

وی این اقدام رژیم سعودی را در راستای ایجاد بحران طایفه‌ای بین جنبش و اهالی منطقه نجران که در جنوب کشور عربستان واقع شده، توصیف کرد






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: