برترین و قدرتمند ترین تانک های جهان + عکس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
برترین و قدرتمند ترین تانک های جهان + عکس
نوشته شده در سه شنبه 13 مرداد 1394
بازدید : 205
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون
موشک ایران,جنگنده ایرانی

 

در این قسمت شما را با 10 تانک قدرتمند و برتر جهان آشنا می کنیم 

 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  میلیتاری نیوز، فاکتورهای مورد بررسی برای تشخیص بهترین نوع تانک عبارتند از سیستم حفاظتی ،قدرت آتش بار ،دقت در هدف و قدرت مانورمنظور از قدرت مانور تحرک بالا می باشد.

ده تانک برتر دنیا

 

تانک لئوپارد که ساخت کشور آلمان می باشد به دو بازو برای تیربار مجهز است واز لحاظ الکترونیکی بسیار پیشرفته است.هم اکنون از این نوع تانک تولید نمی شود ولی آلمان قصد داردبین 50 تا 100 تا از این تانک ها را با استانداردجدید تولید نماید و عربستان سعودی نیز 200 عدد از این تانک ها را سفارش داده است.

ده تانک برتر دنیا

   تانک بلک پانتر (black panter) یکی از پیشرفته ترین تانکهای جنگی محسوب میشود که ساخت کره جنوبی است، این نوع تانک از گرانترین انواع تانک ها است.

ده تانک برتر دنیا

تانک “M1A2” تکنولوژی خارق العاده ای داردو ساخت کشور آمریکا می باشداین نوع تانک بدنه قوی در هنگام مواجه شدن با قدرت آتش بار دیگر تانک ها دارد این نوع تانک از یک نوع لایه بسیار قوی اورانیوم پوشانیده شده است.

ده تانک برتر دنیا

تانک "Nr.4challenger 2 " ساخت کشور انگلستان می باشد این نوع تانک به یک نوع آتش بار 120 میلیمتری مجهز است و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و در حمله متقابل از استحکام بالایی برخوردار است.

 

ده تانک برتر دنیا

تانک " Nr.6TK-X "ساخت کشور ژاپن می باشد این نوع تانک جزو ده ابزار پیشرفته تولید شده در کشور ژاپن می باشد این تانک از سال 2012 تولید شد واین تانک به یک آتش بار 120 میلیمتری مجهز است .

ده تانک برتر دنیا

 

تانک" Nr.7Leclerc " ساخت کشور فرانسه است این نوع تانک از سال 1992 مورد استفاده قرار گرفته است.  ظاهر این نوع تانک در تانکها پیشرفته ای  که بعدا به بازار آمد مورد استفاده قرار گرفته است.

ده تانک برتر دنیا

تانک " Nr.8T-90 "ساخت کشور روسیه می باشد این نوع تانک فعلا در روسیه تنها تانکی است که تولید می شود مدلهای پیشرفته تر و جدیدتر این نوع تانک مجهز به آتش بار قوی ،موتور جدید است.

ده تانک برتر دنیا

"Nr.9 OPLOT-M "

"این نوع تانک ساخت کشور اوکراین می باشد ولی کشور تایلند هم از این نوع تانک استفاده می نماید این نوع تانک توانایی رویارویی با هدفهای متعدد را ندارد اما قابلیت هدف  قرار دادن موشکها را دارد.

 

 ده تانک برتر دنیا

Nr.10 TYPE 99

 

این نوع تانک ساخت کشور چین می باشداین نوع تانک ترکیبی از تکنولوژی به کار گرفته شده در تانک های روسی و اروپایی می باشد،این نوع تانک از موتور بسیار قوی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: