حمله ارتش یمن به خاک عربستان با موشک های اوراگان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حمله ارتش یمن به خاک عربستان با موشک های اوراگان
نوشته شده در سه شنبه 13 مرداد 1394
بازدید : 197
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون
موشک ایران,جنگنده ایرانی

 

حمله ارتش یمن به خاک عربستان با موشک های " اوراگان "

 

 

میلیتاری نیوز : یک منبع نظامـی یـمنی گزارش داد که یگان پشتیبانی موشکـی ارتش و نیروهای کمیته های مردمی امروز یک کارخانه بتون سازی در منطقه جیزان عربستان را با دهها فروند موشک روسی "اورگان" هدف قرار دادند.

یگان پشتیبانی موشکی همچنین پادگان العین الحاره در منطقه جیزان را با دهها موشک ساخت داخل هدف قرار داد.

موشک های اورگان برای اولین بار وارد صحنه نبرد ارتش یمن با متجاوزان سعودی شد.

 

بررسی موشک اورگان : 

 

 

سیستم راکت انداز BM-27 Uragan در سال 1970 به طراحی رسید و در سال 1975 به طور رسمی توسط ارتش اتحاد جماهیر شوروی مورد استفاده قرار گرفت. در حال حاظر این سیستم توسط 10 کشور مورد استفاده قرار دارد

این سیستم از 16 تیوب 220 میلیمتری تشکیل شده که راکت هایی به طول 4.8 متر با سر جنگی 90 تا 100 کیلوگرمی دارد.وزن هر کدام از این راکت ها به 280 کیلوگرم میرسد وعلاوه بر این امکان استفاده از سایر کلاهک ها از جمله HE-FRAG ، دود زا ، آتش زا و شیمیایی را دارد.

یک گلوله باران و شلیک تمام و  کمال این سیستم منطقه ای در حدود 4.3  هکتار  را پوشش میدهد که رقمی عالی و مطلوب برای این موشک انداز می باشد .زمانی که لازم است تا موشک ها با وجود 4 خدمه بارگذاری شوند 16 دقیقه است و پس از شلیک قادر ظرف زمان 3 دقیقه ای به محلی دیگر منتقل شود.

 

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: