انفجار در اصفهان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انفجار در اصفهان
نوشته شده در سه شنبه 13 مرداد 1394
بازدید : 177
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون

استان‌ها > اصفهان - فرمانده انتظامی استان اصفهان از انفجار یک شیء ناشناخته در پارک بزرگ سپاهان شهر دقایقی پیش خبر داد. 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در اصفهان، ساعتی پیش در شبکه های اجتماعی خبری مبنی بر انفجار در یک از پارک های خمینی شهر منتشر شد؛ این حاثه دومین حادثه مهم امروز پس از سرقت مسلحانه صبح در سپاهان شهر است که ختم به خیر شد.در این ارتباط سردار عبدالرضا آقاخانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید خبر انفجار در سپاهانشهر اظهار داشت: این انفجار در پارک بزرگ این شهر اتفاق افتاده است. 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در اصفهان به نقل از تسنیم، محمود شفیعی، شایعه شلیک توپ توسط یکی از رده‌های سپاه اصفهان به سپاهان‌شهر را تکذیب کرد. مسئول اطلاع‌رسانی روابط‌ عمومی سپاه صاحب  الزمان (عج) استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به‌ پخش شایعه شلیک گلوله توپ توسط یکی از رده‌های سپاه مستقر در استان و برخورد آن در سپاهان‌شهر، اعلام می‌شود هیچ‌گونه برنامه رزمی یا آزمایشی توسط رده‌های سپاه مستقر در استان اصفهان اجرا نشده و شلیک گلوله تکذیب می‌شود. 
شاهدان عینی گفتند این حادثه حوالی ظهر امروز رخ داد و صدای مهیب آن، ساکنان اطراف پارک سپاهان شهر را وحشت زده کرد. 
یکی از شاهدان به خبرنگار ایرنا گفت: انفجار این شیء گرد و خاک بسیاری ایجاد کرد و ترکش هایی نیز پراکنده شد و به درختان و اطراف برخورد کرد. با آنکه انفجار این شیء چاله ای به عمق 30 سانتیمتر و قطر 80 سانتیمتر در زمین ایجاد کرده اما به کسی آسیب وارد نشده است.
 


 



 
حادثه سپاهان شهر هیچ مصدومی نداشته است 
محمد مزروعی با بیان اینکه اطلاعی از حادثه سپاهان شهر ندارم و این حادثه هیچ مصدومی نداشته است، اظهار کرد: اخبار اعلام شده مبنی بر مصدومیت چند نفر در حادثه سپاهان شهر شایعه ای بیش نیست و هیچ موردی در این زمینه به اورژانس اصفهان گزارش نشده است. 
وی با بیان اینکه هیچ جراحت و مصدومیتی از این حادثه به اورژانس گزارش نشده است، یادآور شد: مصدومان گزارش شده به اورژانس تنها مربوط به حادثه سرقت مسلحانه از بانک مسکن سپاهان شهر بوده اند.
 
واحدهای نظامی سپاه امروز نه تمرین داشته اند و نه گلوله ای شلیک کرده اند 

 

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اخبار منتشره مبنی بر شلیک اشتباهی 2 گلوله توپ جنگی توسط سپاه به داخل شهر اصفهان گفت: این خبر را به شدت تکذیب می کنم، هیچ یک از مجموعه ها و واحدهای نظامی سپاه پاسداران امروز نه تمرین نظامی داشته اند و نه هیچ گلوله ای شلیک کرده اند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: