ارتش یمن با موشک اسکاد c عمق خاک عربستان در استان ریاض را هدف قرار داد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 200
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون

ارتش یمن با موشک اسکاد c عمق خاک عربستان در استان ریاض را هدف قرار داد

موشک ایران,جنگنده ایرانی

ارتش یمن با موشک اسکاد c عمق خاک عربستان در استان ریاض را هدف قرار داد

به گزارش میلیتاری نیوز صبح امروز ارتش یمن از شلیک دومین موشک اسکاد خود به یک پایگاه نظامی در عمق عربستان سعودی در محدوده ی استان ریاض خبر دادند.

 

 این موشک به پایگاه السلیل ارتش عربستان که محل نگهداری موشک‌های بالستیک این کشور است، اصابت کرده است. 

ولی جالب اینجاست که امروز ارتش یمن یک پایگاه تسلیحات مهم موشکی را در عمق 350 کیلومتری از مرز عربستان با یمن را با موشکی که سرتیپ شرف لقمان سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن آن را  اسکاد  اعلام کرده، هدف قرار داده اند.

پایگاهی که ارتش یمن امروز در استان ریاض هدف قرار گرفته است، در عمق 350 کیلومتری این کشور قرار داشته است، و به این معنا که فاصله این پایگاه تا نقطه صفر مرزی، 350کیلومتر است.

حالا اینکه موشک اسکاد بی بردی حدود 300 کیلومتر دارد و از آنجایی که طبق اعلام رسمی ارتش یمن، موشکی که امروز شلیک شده، از نوع "اسکاد" بوده و فاصله حدودی هدف تا موقعیت شلیک نیز بالای 350 الی 400 کیلومتر بود، پس یمنی‌ها برای اولین بار از موشک‌های "اسکاد c" رونمایی کرده‌اند چرا که موشک اسکاد b 300 کیلومتر بیشتر برد ندارد.

پس از شلیک این موشک و تایید اصابت دقیق آن به هدفش در استان ریاض سرتیپ شرف لقمان سخنگوی نیروهای مسلح یمن از رونمایی از  گزینه‌های غافلگیرکننده جدیدی در روزهای آینده نیز خبر داده است، چیزی که با شلیک  موشک اسکاد c ، گمان در اختیار داشتن موشک "اسکاد d" با بردی در حدود 1000کیلومتر را افزایش می‌دهد.

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: