اسرائیل:اگر توافق صورت بگیرد به ایران حمله می کنیم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 188
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون

 

اسرائیل:اگر توافق صورت بگیرد به ایران حمله می کنیم

موشک ایران,جنگنده ایرانی

 

اسرائیل:اگر توافق صورت بگیرد به ایران حمله می کنیم

بر اساس اخبار منتشر شده، فرمانده کل نیروهای نظامی رژیم اسرائیل به تازگی معاون خود، یعنی ژنرال گولان را به سرپرستی تیم ویژه ای منصوب کرده ‌تا حمله به تأسیسات اتمی ایران در صورت انجام توافق هسته ای را امکان بررسی کنند. مأموریت این تیم بررسی کند چه راه های قابل دسترسی برای اسرائیل جهت حمله به ایران وجود دارد.

آیا پدافند هوایی ایران قدرت مبارزه با این حمله را دارد چون اسرائیل از میزان دقت و کیفیت و عملکرد سیستم پدافند هوایی ایران اطلاع درستی ندارد.

برخی کارشناسان اعتقاد دارند که مقامات رژیم اسرائیل به این نکته اعتراف کرده اند که توافق هسته ای با ایران قواعد بازی در منطقه را به هم خواهد زد به همین خاطر آنان باید از طریق یک حمله نظامی به ایران، از به هم خوردن تعادل بازی در منطقه جلوگیری کنند. 


البته این اولین بار نیست که اسرائیل ایران را تهدید به حمله نظامی می کند و سنگ بزرگ نشانه ی نزدن است.


منابع اگاه همچنین اعلام کردند، نماینده‌های کنست رژیم اسرائیل هم بودجه کافی برای یک گزینه نظامیقدرتمند علیه ایران را هم در نظر گرفته اند. مانور غیر عادی و غیر معمول نیروهوایی رژیم اسرائیل که به صورت مشترک با نیروی هوایی یونان انجام شد و در آن از هواپیماهای نظامی «‌اف 16 آی» استفاده شد، نیز از دیگر نشانه‌هایی است کهکارشناسان آن را دلیلی بر آمادگی رژیم اسرائیل برای حمله به ایران می‌دانند. 

با ‌وجود این، اسرائیل هنوز بمبی ‌ندارد که بتواند پایگاه های اتمی ایران را در دل کوه‌های نزدیک به قم منهدم کند.

وحتی اگر هم داشته باشد کار به این راحتی ها نیست 


علاوه بر این‌ محدودیت و همچنین توانایی بالای نظامی ایران در مقابله به مثل، هرچند امکان حمله نظامی رژیم اسرائیل به ایران را کم کرده است،اما ‌کارشناسان مسائل نظامی اعتقاد دارند، این امکان هنوز به صفر نرسیده و تحرکات اخیر این رژیم، نشان می‌دهد ‌هنوز حدود 30 درصد امکان حمله نظامی رژیم اسرائیل به تأسیسات هسته ای ایران پس از توافق جامع هسته ای وجود دارد.

درکل اسرائیل بدون کمک آمریکا نمیتواند این کار ر انجام دهد و آمریکا میتواند با در اختیار قرار دادن بمب‌های چند تنی سنگرشکن خود که به تازگی از آنان رونمایی کرده به اسرائیل  ‌غیر مستقیم در این اقدام کمک کند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: