نظر رسانه‌های خارجی درباره "سفر ناوهای جنگی روسیه به بندر انزلی" چیست؟ + تصاویر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 318
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون
رسانه‌های غربی درباره سفر ناوگروه نیروی دریایی ارتش روسیه به ایران اظهاراتی را مطرح کرده‌اند.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناوهای جنگی روسیه اخیراً با سفر به ایران در آب‌های "انزلی" پهلو گرفتند. در این زمینه رسانه‌های خارجی برداشت‌های مختلفی را از سفر ناوگروه دریایی ارتش روسیه به ایران داشتند.
 

*** نشنال اینترست: ایران و روسیه تعاملات گسترده‌ای دارند
 
نشنال اینترست (National Interest) درباره سفر ناوگروه نیروی دریایی ارتش فدراسیون روسیه به ایران نوشت: نیروی دریایی روسیه دو کشتی جنگی "ولگودانسک" و "ماخاچکالا" را به بندر انزلی در شمال ایران با 130 پرسنل فرستاد.
 
این سایت ادامه داد: در سال‌های اخیر تعاملات گسترده‌ای بین مسئولین ایران و روسیه در مسائل مختلف از جمله سامانه‌های دفاعی و موضوع سوریه دیده شده است.
 

نظر رسانه‌های خارجی درباره


نشنال اینترست (National Interest) با اشاره به همکاری‌های مختلف ایران و فدراسیون روسیه مدعی شد: ایران و روسیه برای مقابله با داعش همکاری می‌کنند.
 


*** واشنگتن فری بیکن: ناوهای روسی برای تمرین نظامی آمده‌اند
 
سایت واشنگتن فری بیکن (The Washington Free Beacon) درباره سفر ناوگروه روسی به ایران نوشت: دو کشتی جنگی فدراسیون روسیه به منظور انجام یک سلسله رزمایش نظامی در بندر انزلی  پهلو گرفتند.
 
این سایت ادامه داد: کشتی جنگی "ولگودانسک" و "ماخاچکالا" در منطقه چهارم دریایی (بندر انزلی) پهلو گرفتند و آن‌ها پیام صلح و دوستی را با خود به ارمغان آوردند.


 
نظر رسانه‌های خارجی درباره





*** بیزینس اینسایدر: توسعه همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
 
سایت بیزینس اینسایدر (Business Insider) درباره سفر ناوهای روسیه به ایران نوشت: دو ناو جنگی ارتش فدراسیون روسیه به منظور انجام یک تمرین دریایی در بندر انزلی پهلو گرفتند و تمرینات نظامی در این زمینه در دستور کار است.
 

این سایت با اشاره به پهلوگیری ناو "ولگودانسک" و "ماخاچکالا" در بندر انزلی نوشت: ایران و روسیه موافقت کردند تا همکاری‌های دفاعی خود را افزایش دهند و در این سفر همکاری‌های همه جانبه سیاسی، نظامی و اقتصادی بررسی شد.
 

نظر رسانه‌های خارجی درباره


*** فاکس نیوز: دو طرف به گسترش همکاری دفاعی ادامه می‌دهند
 
سایت شبکه فاکس نیوز (Fox News) با اشاره به سفر ناوهای جنگی "ولگودانسک" و "ماخاچکالا" به پایگاه چهارم دریایی بندر انزلی گفت: دو ناو روسی پیام صلح و دوستی را به ایران می‌آورند.
 

این سایت مدعی شد: دو طرف در ساخت نیروگاه هسته‌ای و امضای قرارادهای نظامی در جهت فروش سامانه آنتی 2500 همکاری دارند.
 



**دریادار سیاری: تمرین دریایی مشترک با ناوهای روسی داشتیم

امیر دریادار "حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه ششمین جشنواره حدیث در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره سفر ناوگروه روسی به ایران اظهار داشت: ناوهای روسیه به منظور گسترش دیپلماسی دریایی به ایران آمده بودند و یک تمرین دریایی مشترک نیز با ناوگروه فدراسیون روسیه داشتیم و ناوهایمان در این پروسه مورد ارزیابی قرار گرفتند و این نشان از توانمندی ناوهای ایرانی دارد.
 

نظر رسانه‌های خارجی درباره


رسانه‌های غربی هر کدام از دیپلماسی دریایی ایران و روسیه برداشت‌هایی داشتند و معتقد سفر ناوهای روسی به ایران به منظور گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی، انجام تمرینات مشترک و گسترش همکاری‌های دیپلماتیک انجام شده است.
 


:: برچسب‌ها: دفاعی ، امنیتی ، باشگاه ، خبرنگاران ، اخبار سیاسی ، نداجا ، دریادار سیاری ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: