ناوگروه نیروی دریایی روسیه در منطقه چهارم دریایی ارتش پهلو می‌گیرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 287
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون
ناوگروه نیروی دریایی کشور روسیه فردا با حضور در آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در اسکله ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی ارتش پهلو می گیرد.
ناوگروه نیروی دریایی روسیه در منطقه چهارم دریایی ارتش پهلو می‌گیردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ناوگروه نیروی دریایی کشور روسیه به منظور تحکیم روابط دوستانه و همچنین در راستای توسعه تعاملات دریایی کشورهای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه با تأکید بر مطرح بودن دریای خزر به عنوان دریای صلح و دوستی در اسکله ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش پهلو می گیرد.
 
بر اساس این گزارش این سومین سفر ناوگروه های نیروی دریایی روسیه به کشورمان خواهد بود و پیش از این در سال های 1386 و 1393 ناوگروه های این کشور با هدف ارتقاء روابط دوستانه به ایران سفر کرده بودند.
 
یک ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در تیر ماه سال 1392 با اعزام به آب های سرزمینی کشور روسیه در بندر آستراخان این کشور پهلو گرفت.

 




:: برچسب‌ها: ناوگروه دریایی ، روسیه ، ارتش جمهوری اسلامی ایران ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: