پاسخ موشکی حزب الله به اسرائیل؟! + تصاویر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پاسخ موشکی حزب الله به اسرائیل؟! + تصاویر
نوشته شده در شنبه 17 مرداد 1394
بازدید : 278
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون
آیا حزب الله پاسخ حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک‌های "کورنت" خواهد داد.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باز هم نیروهای هوایی ارتش اسرائیل با یک حمله هوایی سعی کرد به مقاومت ضربه بزند.


*** بازخوانی حمله هوایی اسرائیل

در حمله هوایی اسرائیل به مواضع مقاومت در منطقه "قنیطره" در جنوب سوریه و در بلندی‌های "جولان" و (در نزدیکی شهرک "زبدانی") چند نفر از نیروهای مقاومت به شهادت رسیدند که منابع تعداد را 3 نفر عنوان می‌کنند. البته رژیم صهیونیستی معتقد است این حمله پیامی به "سیدحسن نصرالله" دبیرکل "حزب الله" لبنان بوده که هدف آن ترور "سمیر قنطار" از فرماندهان ارشد حزب الله مستقر در جنوب لبنان است که این حمله هوایی هدفدار با شکست مواجه شد.


پاسخ موشکی حزب الله به اسرائیل؟! + تصاویر



البته این بار اول ارتش اسرائیل نیست که به مواضع مقاومت در سوریه حمله می‌کنند، بلکه در گذشته هم سابقه حمله به جنوب سوریه و مناطق دیگر را داشته‌اند. از جمله این حملات می‌توان به تجاوز و بمباران هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی اشاره کرد که یک بار "قنیطره" هدف قرار گرفت و 5 نفر از یاران مقاومت به شهادت رسیدند و حمله دیگر به منطقه امنیتی "دیماس" و فرودگاه صادرات و واردات "دمشق" بود.


پاسخ موشکی حزب الله به اسرائیل؟! + تصاویر

پاسخ موشکی حزب الله به اسرائیل؟! + تصاویر




سردار "محمد اسماعیل کوثری" رئیس کمیته دفاعی- امنیتی مجلس شورای اسلامی درگفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه امنیتی "دیماس" و "بخش صادرات و واردات فرودگاه بین‌المللی دمشق" اظهار داشت: این حمله نشان داد که سازمان ملل خاصیت ندارد و هر زمان که لازم باشد می‌توان به کشوری مستقل حمله کرد.  
 

وی افزود: سازمان ملل و در رأس آن آمریکا چه غلطی می‌کنند که به یک کشور مستقل تجاوز هوایی می‌شود، لذا باید رژیم صهیونیستی محاکمه و مؤاخذه شود.




پاسخ موشکی حزب الله به اسرائیل؟! + تصاویر

*** چرا اسرائیل سوریه را بمباران می‌کند؟

اسرائیل هر زمان که تروریست‌های تکفیری در میدان‌های نبرد با شکست مواجه می‌شوند و یا در مقابله با مقاومت با عجز روبرو می‌گردد،  روی به حملات هوایی و دکترین تحمیل خواسته می‌آورد و از این طریق سعی می‌کند روحیه تروریست‌ها را افزایش دهد.



**شیخ الاسلام: تروریست‌ها در سوریه از سوی رژیم صهیونیستی حمایت می‌شوند

"حسین شیخ‌الاسلام" مشاور بین‌الملل" رئیس مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حمایت صهیونیست‌ها از تروریست‌های تکفیری عنوان داشت: تروریست‌ها در سوریه از سوی رژیم صهیونیستی حمایت می‌شوند و این موضوع کاملاً آشکار است.

در حمله اخیر هم زمانی که رزمندگان حزب الله و ارتش سوریه در شهرک "زبدانی" دست بالا را در منازعه داشتند و در "قنیطره" پاکسازی‌ها ادامه داشت، هواپیماهای ارتش سوریه حمله‌ای را ترتیب دادند که در بمباران این منطقه دست کم سه نفر به شهادت رسیدند.



**سردار آسودی: اسرائیل از پس "حماس" و "حزب الله" برنمی‌آید

سردار سرتیپ "محمدعلی آسودی" مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عنوان داشت: اسرائیل از پس "حماس" و "حزب الله" برنمی‌آید، روی به گروه‌های تروریستی از جمله داعش آورده است.



*** آیا حزب الله با موشک کورنت تلافی خواهد کرد؟

لازم به ذکر است که البته پس از حمله ارتش اسرائیل در ژانويه 2014، رزمندگان حزب الله در چند روز بعد در مزارع شبعا با موشک‌های "کورنت" حمله‌ای را به یک کاروان گشتی ارتش اسرائیل ترتیب دادند که دست کم بین دو تا هفت تن کشته شدند و این گونه تلافی کرد.



پاسخ موشکی حزب الله به اسرائیل؟! + تصاویر

پاسخ موشکی حزب الله به اسرائیل؟! + تصاویر


پاسخ موشکی حزب الله به اسرائیل؟! + تصاویر

پاسخ موشکی حزب الله به اسرائیل؟! + تصاویر

پاسخ موشکی حزب الله به اسرائیل؟! + تصاویر





سوال اینجاست که آیا حزب الله پاسخ حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک‌های "کورنت" خواهد داد و این یکی از مهم‌ترین علامت سوالات ذهن مسئولان سرزمین‌های اشغالی در هفته‌های آینده خواهد بود.


:: برچسب‌ها: دفاعی ، امنیتی ، باشگاه ، خبرنگاران ، موشک کورنت ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: