ناتو بزرگترین رزمایش 10 سال اخیر را برگزار می کند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ناتو بزرگترین رزمایش 10 سال اخیر را برگزار می کند
نوشته شده در پنج شنبه 15 مرداد 1394
بازدید : 81
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون

      فرماندهان ناتو اعلام کردند این ائتلاف قرار است بزرگترین رزمایش خود را طی 10 سال گذشته با تمرکز بر مقابله با گروه تروریستی داعش برگزار کند و از روسیه نیز برای نظارت بر ای رزمایش دعوت کرده است.

      به گزارش مشرق، نیروهای ناتو قرار است در سراسر مدیترانه مستقر شوند و از روسیه برای نظارت بر رزمایش‌ها دعوت شده است. مشخص نیست که آیا این دعوت نوعی نیرنگ است و یا اینکه ناتو می‌خواهد که در مقابل ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه قدرت‌نمایی کند.

بزرگترین رزمایش ناتو از 28 سپتامبر تا ششم نوامبر در اسپانیا، ایتالیا و پرتغال و نیر در دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس برگزار می‌شود.

به گفته فرماندهان ناتو، این یکی از دشوارترین رزمایش‌های ائتلاف ناتو خواهد بود که هدف از برگزاری آن آموزش و تست نیروهای واکنش سریع ناتو است و متشکل از نیروهای زمینی، هوایی و دریایی می‌شوند.

مانورهای نظامی همچنین شامل «سناریوی تهدید غیرواقعی» در دریا، زمین و نیزهوا می‌شود.

ژنرال هانس لوتار دومروز، از فرماندهان نظامی ناتو که مسوول برگزاری رزمایش است، گفت: ما نمی‌توانیم بین تهدید شرق و جنوبی انتخاب کنیم و باید برای هر دو آماده باشیم.

این اقدام همچنین اثبات می‌کند که غرب در حال حاضر با «دو تهدید وجودی» روسیه و داعش روبه‌رو است. روسیه به عنوان ناظر در این رزمایش‌ها دعوت شده است و ناتو احتمالا قصد دارد با یک تیر دو نشان بزند و قدرت نظامی خود را به رخ داعش و روسیه بکشد. حدود 36 هزار سرباز از 30 کشور در این مانورها شرکت می‌کنند. که از جمله می‌توان به استرالیا، اتریش، بوسنی و هرزگوین، فنلاند، مقدونیه، سوئد و نیز اوکراین اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: ناتو,لیبی,یوگوسلاوی,آمریکا,سوریه,پاکستان,افغانستان,گزارش ویژه,آشنایی با ناتو,در ناتو چه خبر است,جنایات,جنایت,ادمکشی, ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: