پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تهدید جهان با 75000 کلاهک هسته‎ای
نوشته شده در جمعه 30 مرداد 1394
بازدید : 299
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون



بازدید : 251
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون



بازدید : 315
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون



بازدید : 388
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون



بازدید : 301
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون
فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره ساز و کار ساخت ناو هواپیمابر در نداجا گفت: آمادگی ساخت ناوهواپیمابر را داریم.
آمادگی ساخت ناوهواپیمابر را داریم/توسعه و به روز رسانی موشک های ساحلی در دستور کار نداجاامیر دریادار "حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت و گو با خبرنگاردفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ساز و کار ساخت ناو هواپیمابر در نداجا اظهار داشت: آمادگی و توانایی ساخت ناوهواپیمابر را داریم.


وی درباره "ساخت موشک‌های ضد کشتی" در نداجا خاطرنشان کرد: توسعه و به روز رسانی موشک های ساحلی در دستور کار نداجا قرار دارد و همواره سلاح‌های راهبردی خود را گسترش خواهیم داد. 


گفتنی است در یکسال اخیر مطالب مختلفی از طرف رسانه‌های خارجی درباره "ساخت ناوهواپیمابر از سوی ایران" مطرح شده اما صحت مطالب آن قابل بررسی بیشتر است. 



بازدید : 290
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون



هکرهای چینی باز هم آمریکا را هدف حمله قرار دادند
نوشته شده در یک شنبه 18 مرداد 1394
بازدید : 261
نویسنده : علی همایون . احمد رضا همایون

ر

هکرهای چینی به سامانه رایانه‌ای شرکت خدمات رزرو مسافرتی سابر آمریکا و گروه خطوط هوایی امریکن ایرلاینز حمله کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ، هکرهای چینی به سامانه رایانه ای شرکت خدمات رزرو مسافرتی سابر آمریکا و گروه خطوط هوایی امریکن ایرلاینز حمله کردند.

 
بلومبرگ به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: رویداد پیش آمده در شرکت های مسافرتی، شبیه به حملات هکرهای چینی است که به تازگی شرکت بیمه آنتم و دفتر کارکنان دولت آمریکا را هدف گرفته اند.
 
شرکت سابر اعلام کرد : " ما به تازگی از این حمله سایبری مطلع شده ایم؛ اما هنوز نمی دانیم اطلاعات مهم حفاظت شده ای چون اطلاعات کارت های اعتباری یا اطلاعات هویتی نیز مورد حمله قرار گرفته است یا خیر؛ اما تحقیقات در این باره آغاز شده است.»
 
اما "کیسی نورتن،" سخنگوی امریکن ایرلاینز، گفت: هیچ مدرکی دال بر هک شدن اطلاعات مشتریان موجود نیست.
 
وی افزود: " ما با کارشناسان امنیت سایبری همکاری کرده ایم. آنها امضاهای دیجیتالی، آی پی آدرس ها و نوع حمله را بررسی کرده اند، اما هیچ مدرکی درباره هک شدن چنین اطلاعاتی به دست نیامده است."
 

:: برچسب‌ها: بین الملل ، آمریکا ، هکر ، چینی ، حمله سایبری ، اطلاعات مشتریان ,